Kekasih Lama Tpi Bukn Kekasih

sejujurnya dn sebetolnya dn sejurusnya . secara betolnyaa saya masih mengingatii diaa . yee tk same kelas kn mcm lastyearr tu , dulu masa lastyear . aku masuk kelas tuh ramai terkejut sbb aku turun kelas-,- then aku pn tk jangkaa hati aku terpaut dkat dia . cehhh -,- yelaa apetknya dlm semggu tu aku asek mengusik dia kacau2 dia dn dia pn mcm tu jugk , wahhh! haha . tpi tu tahun lepas . tahun lepas jugkk bykk gilaa memori aku dgn DIA . yee rinduu masa tuuu :[ kalau dlu dia tk dtg je dlm kelas dh mula risauu , yelaa rinduu nk usikk . kekadg bila dia tk dtg aku rase sebakk . perghh bapakk ahh bole pulak mcm tu . bila dia dtgg legaa bhai hati aku . haha , apepunye perasaan la kn . tuptaptuptap dh memang suka dia dn text2 , mulaanya dri situu aku suke dia . dia mntkkk coup** tpi tpi aku rase dia tk series ropenye yee dia seriess . tpi aku tk terima sebb aku engt dia men2 . hmm melepass :[ then tetiba jee tk bertegor bulan 4 tu smpai buln 5 . sumpahh aku terkejutt . aku pn tk tau knpe dgn kau ni , aku pndang je kau dri blakangg , kau pandang aku asikk menjeling jee , weeeeee! rase nk sepak2 jee . series masa tu aku pn downn-,- then aku pn berhentii la berharap yg aku ni masihh suka dkat kauuu . mayb kau dh ade awekk yg cunmelecunn lagi dari aku kn . setart situ aku pn tk pndang kau dhh , tpi jeling2 adee laa . hehe .
then bulann 6 , kau dtg balikk dgn perangai kau tuh , usik2 balikk dn aku pn layannnn . tup2 hati aku berputikk balikk dgn diaa , tpi ni story sume tahun lepass . tahun ni kau naikk kelas aku pn naikk kelass . tkpelahh studyy rajen2 tau . dannnnnnnnnnnnn aku terharuuuu bilaa member kau ckap ygg kauu rinduuu akuuu . awwwww! bahabi aihhh . aku tau member dia tu tk pernh tipu . HAHA . kalau dh suka tu memang ah kn . hmm aku pn rinduu diaa , aku cuma balas dlm hati jea . hehe . ehh sukaa tgokk mukaa kauu tahunn ni . nmpakk matangg skitt . dannn kau dari dulu smpai skrgggg mukaa manissssss! sumpahhh . jgn laa marah2 nnti tk maniss dahh mukaa awakk tuu . dann yee tk sangkaa yg aku ni bole tggu orang smpai setahunn. gahhhh . gilaa ahh . tpi tggu saje2 jee manelahh tauu ade jodohh . eicehh-,- yg penting skrg ni aku kne studyystudystudy sebb sebb nyaa nnti PMRR . yelaa PERIKSA MENYEKSA REMAJA tu . hopee dpat buat yg terbaikkk! yeahh! aminnn :] thats all .
aku sajeje cerita pasal ni sebab nk lupekannnnnn boyfie beforee . yeahh! alasann jee ni , dahh sukaabalikkk jujur jee lahh kan . HAHA . err baaaaaaaaiii ;]